pühapäev, 27. november 2011

Täna on tähtis päev!

 Eile õhtul jõudis mulle kohale, kui tähtis tänane päev ikka on. Sellest päevast oleneb umb. 13 järgmist aastat (loodan, et rohkemgi). Tuleb valida endale meeldiv koer, et hiljem ei oleks kahetsemist koera võtmise üle. Arvatavasti juhtub see, et kui ma sinna jõuan, ei taha ma enam lahkuda =). Tahaks kõik kutsikad kohe enda juurde koju tassida... Loodan, et mu ema ega isa ei otsusta ümber mõelda, kui nad näevad, millised sheltie'd välja näevad. Ma ei suuda ära oodata neid pisikesi karvakerasid. Muidugi hoian ma nendega distantsi, sest mul on veel kerge nohu. Kindlasti ma ei taha, et kutsikad haigeks jääksid. Järgmine postitus siis, kui kutsikas valitud. 

                          Üks video Jack Russeli terjerist (Jesse'st) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar