teisipäev, 27. detsember 2011

 Tere, mina olen shetlandi lambakoer Shelly. Ma elan viiendat päeva oma uues kodus. Merili jutu järgi olen ma väga tore ja tubli kutsu. Kirjutan teile veidi oma koeraelust ja koerustest.
Öösiti meeldib mulle magada Merili voodi ees, oma tekikese peal. Kella 6-7 ajal ma ärkan ja hakkan Merilit üles ajama. See käib nii: hüppan voodi najale ja niuksun. Vahel ka haugatan või urisen. Selle peale võtab Merili mind sülle ja viib mu pessa. Vahel jään ma magama ka, aga enamasti nõuan, et ta minuga mängiks. Peale mängimist söön. Pärast sööki lähen Meriliga õue. Vanaema õmbles mulle sooja vesti ja sellega pole mul külm. Pärast õueskäiku toimetan ma oma koeratoimetusi (mängin oma mänguasjadega, vaatan küülikut, närin konti). Ema ja isa arvates ei vaja nad enam äratuskella, sest olen parim äratuskell ning ka näod saavad puhtaks limpsitud =). Hommikuti olen ma tõeline mürakaru: jooksen mööda tube, hullan ja mängin kõigega, mis ette satub. Vahepeal löön hambad vaipa või kaminapuudesse. Oii, kuidas mulle meeldib närida. Mul on küll närimiskonte, aga kõige paremad on siiski ema kokaraamatud, lauajalad jne jne.
Nagu ma varem kirjutasin, meeldib mulle õues käimine. Aga ma harjutan ka toas 'potil käimist'. See läheb juba päris edukalt, sest ma saan iga kord maiust. Ma olen väga nutikas - ma ei tee kunagi korraga pissit ja kakat. Oma kavaluse tõttu saan ma siis lausa 2 maiust :D. Mõnikord juhtub minuga äpardusi, aga ma olen alles pisike ka.
Enne mind olid peres juba küülik Pätu (Jännufiine Margareta Mozart) ja kalad. Jänku nime pärast kutsutakse mind vahel ka Shellyfiine'ks. Küülikuga oleme juba päris headeks sõpradeks saanud. Ainult talle ei meeldi, et ma ta puuri lähen. Siis ta hakkab tagumiste jalgadega vastu põrandat taguma. Mina küll lubaksin tal oma pessa tulla.
Eile õppisin ma palliga mängima, aga üle kõige meeldib mulle sikutamismäng. Sikutamismängus hakkan ma suurest rõõmust urisema ja vahest isegi haukuma. Päeval ma põhiliselt magan. Vahepeal mängin ja õpin pisut trikke. Kõik pereliikmed on öelnud, et ma olen niiii tark kutsu. Trikid saan ma üsna ruttu selgeks, sest ma õpin neid mängu ajal ja maiust antakse veel ka *nom-nom*.
 Olen niiii armas, et kõigil on raske minust 'käppasid' eemale hoida ja tahavad mind koguaeg kallistada, süles hoida ja minuga mängida. Merili ütles, et need on kõige paremad jõulud (isegi ilma lumeta), sest ma olen tõeline rõõmurull, päikseline ja nutikas koer.

PILDISEERIAD MINU MÄNGUDEST, KOERUSTEST JA TUDUMISEST






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar