laupäev, 25. veebruar 2012

 Täna on mul sünnipäev. Juhhei! Sain 4-kuuseks. Olen juba päris suur ja tubli koer. Sünnipäevahommik algas pika jalutuskäiguga koos isaga. Merili tahtis küll ise minuga õue minna, kuid isal olid juba riided seljas. Pealegi oli mul kange pissihäda (tuppa ma ju enam ei tee). Pärast jalutamist sain ma kingituseks kondi ja maiustusi. Isa oli juba eile kirsikoogi küpsetanud ja kui teised pereliikmed kooki sõid, närisin mina tumba peal konti (tavaliselt ma nii teha ei tohi). Siis tegime Meriliga trikitrenni ja täna sain ma selgeks käskluse "räägi" (siis ma pean haugatama). Tubli trenni eest sain uusi maiuseid. Lõuna paiku läksime jälle pikale jalutuskäigule. Võtsime palli ka kaasa. Vahepeal põikasime ka sõber Aki poole ning hullasime ja möllasime metsas. Siis oli aeg koju minna. Koju jõudes olin niiii väsinud ning magasin nagu nott. Aga oli väga tore sünnipäev!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar