kolmapäev, 21. märts 2012

Pole tükk aega kirjutanud, sest pidevalt on kuskile kiire ja siis olen jälle liiga väsinud. Täna võtan end kokku ja kirjutan (loodetavasti pika) postituse. Alustama peaks neljapäevast, kui käisime Shellyga trennis. Nagu iga algus, oli ka see keeruline (pigem minule). Natuke teooriat mulle ja siis algas praktika. Esmalt õppis Shelly nelja käpaga plangu peale astuma, teiseks proovisime natuke tunnelit ja viimaks vasakult ümber posti minemist. Kasutasin klikkerit (mida ma ei suuda õigel ajal vajutada =)) ja kanasüdant, mis sööjale vägagi meeldis.
  Reedel sai mulle osaks üllatus, nimelt isa oli teinud mulle aluse peal seisva pulga, et saaksime harjutada ümber posti minemist. Pildid lisan hiljem.
 Laupäeval tuli meile külla jack russeli terjer Pipi, kes oma väikese kogu kohta vägagi energiline ja kõva häälega oli. Sheltie ehmatas alguses haukumise peale ära, aga varsti harjusid mõlemad ära. Shelly alguses kartis, aga pärast hakkasid nad koos mängima ning jällegi jäi alati peale Pipi. Shelly küll üritas käppadega tõrjuda aga ei, terjer oli palju kiirem. Jälle üks sotsialiseerimine juures.
 Laupäeval käisin ka Shellyga pikal jalutuskäigul ja pühapäeval läbisime sama tee, aga koos minu sõbrannaga.
 Esmaspäeval käisime vanaema juures ning viisin Shelly ka suvilasse, kus ta sai lahtiselt ringi joosta ja ümbrusega tutvuda.
 Eile, ehk siis teisipäeval käisime foksterjer Pepe ja saksa lambakoera Tifu juures. Ning jällegi sai selgeks tõsiasi, et Shellyle meeldivad suured koerad rohkem kui väikesed. Pepest hoidis ta kaarega mööda, vaevu-vaevu lasi ennast nuusutada. Saksa lambakoeraga olid kohe paremad lood, nad ajasid üksteist taga ja mürasid niisama. Alguses Shelly oli natuke ettevaatlik, aga ta sõbrunes üllatavalt kiiresti Tifuga ära.
 Eile õhtul tuli ära ka esimene suurem hammas tagantpoolt. See ei tulnud nii kergesti ära ja verd oli palju. Shelly oli päris õnnetu, aga sai ruttu üle. Harjutame ka igapäev hammaste pesemist. Shellyle täitsa meeldib see juba =).
  Treenimisest niipalju, et igapäevaselt tekitan talle olukorra, kus ta peab mõtlema ja vahel õpetan mõnda uut trikki ka. Selgeks sai ta puuduta ( ninaga minu kätt ).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar