laupäev, 22. detsember 2012

Olen terve aasta olnud õnnelik koeraomanik =)

Täna,  täpselt aasta tagasi täitus mu kõige suurem unistus - ma sain endale koera!!! Jah tõesti täpselt 22. detsembril aastal 2011 sõitsime  perega kutsule järgi ja tõime ta koju. See aasta on olnud lihtsalt super! Shelly on nii vahva väike kaaslane ja ääretult tore karvane sõber. Ta on alati rõõmus ja teeb meil kõigil meele rõõmsaks, koju tulles väsimus ja muud mured kaovad. Tuleb vaid see väike karvakera sülle võtta, oma nägu tema pehmesse kasukasse suruda, lasta tal keelega üle oma näo tõmmata ja tuju lähebki kohe heaks. Tänu Shellyle olen ma kaevunud sügavale koertemaailma ja saanud nii palju targemaks. Ma ei armastanud varem eriti õues käia ja ka sport ei olnud mu kõige tugevam külg. Nüüd käin  päevas mitu korda oma koeraga jalutamas ja trennides pean jooksma elu eest, sest sheltie´dega naljalt võidu ikka ei jookse küll =)
Shelly on nii eriline ja armas koer, et ta võidab kohe kõigi südamed, kes teda näevad. Olen väga tänulik ja õnnelik, et mu vanemad nõustusid täitma mu kõige suurema unistuse ja nüüd on terve pere Shellyst vaimustuses.
Minu väike koerake aasta tagasi:

 Ja nüüd:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar