pühapäev, 3. veebruar 2013

Lumine laupäev

Mu vend, kes on õppimas Tartu Ülikoolis heitis mulle ette, et olen blogi pisut unarusse jätnud ja juba tükk aega pole ühtegi postitust teinud =) Tegelikult pole asi minu laiskuses, vaid hetkel on lihtsalt olnud kiired ajad. Püüan selle kiiruse juures leida aega oma Shelly jaoks, käin iga päev temaga pikal jalutuskäigul ning õhtuti tegelen ja mängin  temaga  ka, kuid blogi jaoks pole tõesti aega leidnud. Põhjuseks lihtsalt see, et valmistusin olümpiaadideks. Nii olen järjest kolmel laupäeval käinud erinevatel Harjumaa koolide olümpiaadidel (matemaatika, füüsika ja eile oli bioloogia). Seetõttu on laupäeviti olnud Shelly vanemate hoida ja nad annavad endast parima.  Nii veetis eilegi Shelly vahva pärastlõuna koos mu ema ja isaga. Nagu näha, igav tal ei olnud =)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar