reede, 25. oktoober 2013

Mul on täna sünnipäev! Sain kaheaastaseks!

ImageChef.com - Get codes for Facebook, Hi5, MySpace and more 

Sünnipäev on tore päev. Tegelikult on minu sünnipäeva peetud juba mitu päeva. Kolmapäeval tähistasime minu edukat esinemist võistlustel ja sünnipäeva trennis, eile käisid meil külalised ja täna toimub sünnipäevapidu pere seltsis. Sünnipäevahommik algas paljude õnnesoovide, kallistuste, muside ja maitsvate kutsumaiustega. Siis läksime jõe äärde ja metsa jalutama. Pärast ootas mind kodus kingitus - suur kotitäis kanafileed (mmmmm...). Sellest jagub hulgaks ajaks trenni maiustusteks.
Sünnipäevatort trenni
Kohupiima-virsikukook
Vaatan parte
Vaatame koos Meriliga parte
Olen kiviaia kuninganna
Kalli-kalli
Oodake mind ka
Mõnus sügisene lõhn
Läheme üle silla ...
....ja ronime mäest üles
Kuhu suunda me nüüd läheme?
Leidsin laheda rebaseuru
Naudin loodust
Hei! Otsige mind pildilt üles =)
Leidsin mänguasja - puupulga
Uurin, miks need varesed nii koledasti kraaksuvad
Tähelepanu, valmis olla, start!
Olen sügislehtedega ühte värvi
Oli lõbus ja tore jalutuskäik

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar