teisipäev, 30. september 2014

Mõtetega suves...

Merilil on viimasel ajal olnud niiii kiire: uus kool, palju õppida jne jne. Aga õnneks leiab ta õhtuti minuga aega mängida, õues ja trennis käia.
Arvutikratt on mu blogist ka hulga pilte ja slaide ära kustutanud .... njuuks, aga ma ei heitu. Panen uued!
Suvi oli mul mõnus ja super. Siin minu suvised tegemised:

Viimased kevadised tulbid
Käisime Meriliga rulluisutamas
Ah siis selline tunne ongi rulluisutada
Sain endale ilusa jahutusvesti
Mina kuuma suveilma ei karda
Isa meisterdas vanaemale bussipeatusesse pingi
Kas keegi tuleb minuga metsa maasikale?
Minu metsmaasikasaak
Aitasin emal kurke marineerida

PILDIKESI SAAREMAALT
Metsas jalutades tuli vastu selline vahva koer
Saime tuttavaks - tema nimi on Saara
Mis te siin telgis konutate, lähme ujuma
Läheme mere äärde
Kas minna ujuma või mitte?
Vesi on 25 kraadi
Väike õrnusehetk
Siin kõnni nagu akrobaat
Naudin miljonivaadet

Püüame kala
Lähen ujuma
Päikeseloojangut imetlemas
Mina päikeseloojangu kumas...
Ja nüüd telki magama, norr...
Hommikul ootas Saara juba telgi juures, et koos mängida
Ah siia siis kukkuski see kuulus meteoriit...

Kuressaare loss
Vau, missugune äge kahur
Leidsin mõnusa varjulise koha
Vägev känd ja mina  =)
Välikohvikus toodi mulle lahkelt juua
Angla tuulikud
Tuulikute juures tutvusin toreda koerapoisiga
Merili tuletab lapsepõlve meelde =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar