teisipäev, 7. juuli 2015

Tüdrukute toa stiilimuutus =)

Elame tüdrukute toas kolm tüdrukut: mina (Shelly), Merili ja jänku Pätu. Kuna tuba vajas hädasti minu kuldsete käppade abi (olen juba nime poolest Golden...), siis võtsingi remondi tegemise enda peale. Üsna natukene aitasid ka Merili ema ja isa. Algul oli meil Meriliga tuline vaidlus, missugune meie tuba olema peaks. Minule oleks meeldinud koerapiltidega tapeet, aga Merilile meeldib idamaade stiil. Kuna vanasõna ütleb, et targem annab järele, siis andsin alla ja jäi peale Merili mõte. Kõigepeale tuli maha tirida tapeet ja uus panna. Selle lihtsa tööga tegeles Merili oma ema ja isaga. Nüüd tuli minu kord. Kõigepealt maalisin seinale õitsva kirsipuu oksad. See võttis mul lausa terve nädala, sest iga õis tuli ju eraldi maalida:
 Seejärel maalisin  neli hieroglüüfidega pilti:
Istutasin õnnebambuse potti. Nüüd oli aeg hakata tekstiilidega tegelema. Kõigepealt õmblesin akna ette kardinad ja kaunistasin need lillede ja liblikaga:
 Nüüd õmblesin voodile ja diivanile katted ja padjad. Eriti suur töö oli patjade kaunistamine, sest lilled on kõik eraldi välja lõigatud ja pärlitega kaunistatud:
Isa abiga meisterdasin oma auhindadele uue riiuli:

Meie tuba sai päris ilus, oleme oma toaga väga rahul.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar