laupäev, 24. oktoober 2015

Shelly suvemeenutused

Pilte sirvides leidsime, et suvepildid on jäänud blogisse panemata. Oligi tore taas meenutada, mida suvel toredat tehtud sai:
Hommikune jalutuskäik mere ääres
Mina ja tuletorn
Miljonivaade merele
Väike puhkepaus ja kalli
Linnutornis linde uudistamas
Kus siis linnud on?
Linde polnud, aga lennukid tegid taevasse sellise mustri
Mina treppe ei karda - olen ju tubli agility koer!
Ennäe, leidsin omapärase auhinnapoodiumi (tegelikult selgus, et see on mingi vana piimapukk)
Naudime suveõhtut
Varsti saab lõkkel küpsetatud sööki
Kaks salapärast näkineidu kivil
Ootan päikeseloojangut
Kas veel kaua peab ootama?
Lõpuks ta siiski loojuski

Lillehaldjas Shelly Gerbera
Shelly Gerbera ja lupiinid
Sain salatid valmis - kohe läheme grillima
Olen grilliõhtuks valmis
Küll oli hea maasikasaak!
Tulge vaadake kui palju metsmaasikaid ma leidsin!

Ööbikuorus seisime täpselt vikerkaare all

Leidsime metsast koledat häält tegeva vesioina
Isa tegi mulle poomi
Harjutan poomil "puutumist
Teen trenni

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar