neljapäev, 24. november 2011

Kutsikakool/Koerasport

 Uurisin täna koeruse kodulehekülge (jälle). Esmalt kutsikakoolist. Ma olen selle peale mõelnud, aga lõpuks ikkagi otsustanud, et sellest ma osa ei võta. Kui abi vaja on mu ümber nii palju inimesi, kellelt abi paluda. Esmase sõnakuulelikkusega peaksin enda arvates hakkama saama (vähemalt loodan). Asi mis
kutsikakooli juures huvitas oli hoopis terviseloeng. Vajalik ja kindlasti mingit moodi ka põnev.
 Leidsin sealt ka koerakalkulaatori. Kahjuks minu kohta see ei kehti, ainukesed kelle sain olid: väike puudel, cavalier king charles spaniel ja bitchon frise (sobivusega 7, uskumatu lausa).
  Edasi koeraspordi poolele. Agility on mind pikka aega paelunud. Selles on midagi tõelist, kuidas inimene peab koera usaldama... Koer ei ole selles spordialas kunagi süüdi (minu arvates). Lugesin selle kohta ja arvan, et kui koer saab vanemaks, võib proovida (muigugi pole see kindel). Canicross mind eriti ei huvita, sama lugu on ka IPO ning pääste ja otsinguga.
  Flyball on ausalt öeldes isegi päris lahe ala. Parim selle juures on see, et see on meeskondlik. Koeral on võimalik suhelda teiste koertega ja eks see meeldiks koerale ka niisama. Frisbee, sheltie'dele peaks meeldima nii flyball kui ka frisbee. Omanikul ei ole vaja eriti liikuda ka, jookseb ju koer. Imetlen inimesi, kes harrastavad friistaili. Minu jaoks on see 'cool' ala, millel on ka meelelahutuslik pool. Ja miks mitte siduda põnevust ja koera lemmikmängu?
  Koeratants (pean mainima, et koeratantsu tutvustava pildi peal on väga võluv bordercollie) peaks lähendama koera ja inimest. Loomal on põnev ja inimesel endal ka. Päris humoorikas asi tundub. Ja lõpuks kuulekuskoolitus... Kardan, et sellega ma hakkama ei saaks. Nii tõsiselt koera kasvatama hakata pole mul ka plaanis.

Armsad on nad kõik, aga milline mulle tuleb... Raske küsimus =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar