laupäev, 24. detsember 2011

Sotsialiseerimine

Eile käisime kaks korda õues. Esimene kord lillepoes ja teine kord Jana juures. Lillepoes Shelly värises ja oli kartlik, aga kui koju sai, oli nii rõõmus, et saba liputas koera. Peale seda oli ta toas, magas ja sõi ning siis läksime edasi Jana juurde. Jana juures tundis ta end väga koduselt ja jäi varsti magama. Ülejäänud aeg kuluski magamisele. Saime ka katsiku kingi-kvaliteetse kollase palli. Eile Shelly sellega mängida veel ei osanud, aga täna hommikul mängisime koos.
Olen Shellyt ka natuke õpetanud. 'Istu' on päris selge, 'lama' tuleb aegajalt ja 'oota' on täitsa hästi selge. Õpetasin täna talle ka käsklust 'koht', aga ta oli nii unine ja ei üritanudki liikuda kuskile. Muidu on ta terve hommiku olnud väga mänguhimuline ja pisut ulakaski. Jookseb ühest toast teise, tassib ja sikutab asju, üritab asju närida ja tahab kõiki mängima meelitada.
Päeva tippsündmuseks on aga alati söömine. Mats-mats ja otsas ongi. Söömiseks võib isegi kõige sügavama une seest üles tõusta.
Täna öösel oli Shelly tubli. Pesas ta ei maganud, kobis põrandale magama. Üleval oli ta kella poole nelja ajal ja siis päris pikalt. Vaatas jänest ja tatsas ringi. Enamasti magas ta mu madratsi kõrval, aga kui ma keset ööd üles ärkasin ja koera otsisin oli ta tatsanud madratsile, selg vastu mu jalgu ja magas seal. Tõstsin ta oma pessa ja järgmine kord kui ma üles ärkasin, magas ta mu kõhu kõrval. Hiljem ta enam minu voodisse ei proovinud ronida.
Hommik oli küllaltki rahulik, kui välja arvata ta müramängud. Käisime ka korra õues. Shelly pole enam nii arg ega ei lama enam ühe koha peal.

Päeva tippsündmus
Mul on kont
Võin isegi närimise ajal armas olla =)
Koer ja koer
Mis sest, et hambad ei võta veel hästi
Sõbrad tuduvad

                              

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar